12.20.2012

Božićne želje

Angel, Photo by: Maja Matus 2012., made by Domaća radinost Ka-Za (by katarina Zanne)
Za par dana proći će i ova 2012.g.
Za mene osobno bila je to godina i uspjeha i padova, novih poznanstava, prijateljstva, ali i rastrgnutosti na svim frontama.
I kada se osvrnem i na prošle, tinejdžerske godine, ponekad samu sebe ne prepoznam.
Ponekad se začudim odakle čovjek crpi hrabrost da nosi svoj križ.
Bila je to godina nemira i gubitka bliskih osoba. Unutarnjih nemira koji nas svih tište.
Čovjek ponekad poželi mir. Poželi da jednom sve prestane barem na 5 minuta tek toliko da uzme dah, dođe sebi i krene dalje.
Ponekad sam gubila volju, ponajviše za pisanjem novih postova na blogu. Hranu se ponekad ne bi niti trudila slikati, a ono što bih i slikala tjednima bi stalo u fotiću. Moja ljubav prema hrani i općenito fotografiji, podrška bliskih prijatelja, supruga i vas, samim time što me pratite, rezultirala je time da idem dalje. Da nastavim kao i uvijek u životu.
Jer što drugo čovjek može napraviti? Zatvoriti se u kuću i žaliti nad svojom sudbinom ,a ne poduzeti ništa u vezi toga?!
Ja sam se uvijek dizala i nastavljala dalje ma koliko teško bilo. I onda kada sam putovala busom na faks pa izlazila svaku drugu stanicu da me kontrola ne uhvati jer nismo imali novaca za pokaznu kartu. I onda kada su se moji godinama razvodili i kada sam na satu povijesti u srednjoj plakala, i onda sam nastavila dalje. Uvijek sam se uzdizala od padova i nikad nisam odustajala. Jer padovi su samo ispit neke više sile da vi sami vidite koliko ste uistinu hrabri i ustrajni. Oni su ono što vas je oblikovalo čovjekom kakav ste danas.
Jer svaki pad samo za pesimiste je pad. Jer pokušati nešto i ne uspjeti nije neuspjeh. Svaki pokušaj je novi uspjeh i nova šansa. I upravo ta nova šansa vam izvuče osmjeh na lice i daje vam tračak sunca da budete sretni.
Nedavno sam cijeli dan provela kod prijateljice J. u kuhanju, pravljenju kolača i igri s njenom preslatkom dječicom. Rekla mi je: „Zašto bi na blogu pisala samo o hrani i stavljala recepte? Piši šta ti padne napamet, piši tutorijale za bojanja, izrađivanje nečeg, fotkanje, piši ono šta te veseli“.
I hoću. U novoj 2013.g. možete očekivati još više fotografija, recepata, hrane, ali i ono što me veseli, neka moja zapažanja ili jednostavno - kako je protekao moj dan :)

Pa kad se već bliži kraj još jedne godine, neka prođe.
Neka dođe nova 2013. Novi početak, nove šanse, nova prijateljstva.
Želim vam svima da utišate svoje unutranje nemire koji vas tište snagom svoje volje, da se više smijete jer osmjeh ništa ne košta, da budete manje nezadovoljni poslom, da budete manje pod stresom, da budete strpljivi, da se opustite i uživate. Da provedete dane s obitelji, u igri s dječicom, u zagrljaju supruga/supruge. Da budete tolerantniji i sretniji. 
Da zaboravite sve loše što vam se dogodilo, da prošlost ostavite sa sobom.
Da hrabro koračate dalje u budućnost jer to zaslužujete.
Jer ako sami sebi ne date šansu nitko vam je neće dati. Dajte si šansu u Novoj 2013.-oj i neka vam bude bolja od stare koja prolazi. Neka vam bude godina po kojoj ćete ju pamtiti!
I znam što će neki reći, ali me nije briga. Ni vas ne bi trebalo biti jer to je vaš život. Ne dajte drugima da se petljaju u njega i živite po svom, a ne kako to drugi od vas zahtjevaju. Jer jedino tako ćete istinski biti zadovoljni.
Želim da vam osmjeh djeteta ili poljubac supruga/supruge uljepša dan. 
Da si priuštite stvari koje želite. 
I još mnogo toga koje čovjeku trebaju u ovom ludom svijetu, poput podrške obitelji ili razumijevanja prijatelja te sve ono što si i sami želite. 
Ali ostavite i nešto nedostižno, tek toliko da se još nečem možete nadati :)
Sretani vam blagdani!
Pin It Now!

30 comments:

  1. Jako lijepo napisano, raznježila sam se...

    ReplyDelete
  2. Thank you!

    Merry Christmas and Happy New Year!

    Cheers,

    Rosa

    ReplyDelete
  3. Mislim da ovako lijepu čestitku dugo nisam pročitala. Nekako sam se prepoznala u onom dijelu gdje si napisala da ponekad nisi imala ni volje za pisanjem recepata na blogu, a znam da se meni to često dogodi. Kad po nekoliko dana ne odem na blog jer on zahtijeva puno moje ljubavi, a ja ju u tom trenutku ne mogu pružiti jer sam ju iscrpila do kraja. Dođu takvi dani, kad izmučeni samo želimo ležat u krevetu... Ali, ostaje ona istina na kraju: ono što te ne ubije, ojača te. Klišej, jelda? Ali toliko istinit.. Shvatila sam to i sama, pa se nakon svake loše stvari osjećam jače.
    Želim nam to svima u novoj godini, pa i tebi, i da te svi loši događaji podsjećaju samo na to da si sada hrabrija i da si okružena najljepšim stvarima :)

    ReplyDelete
  4. Drago Majo hvala ti na ovom krasnom postu :) i ja ću rado čitati tvoje postove koji nisu vezani za recepte, jer ovo je hm ma bez riječi sam.
    Život nosi sa sobom teške trenutke, baš da bi znali cijeniti dobre, i često nas slomi i mislimo da nema dalje, ali najlakše je odustati. Iza kiše dolazi sunce pa tako iza svega ružnog dolazi nešto dobro, eto samo pozitivno ( tako sam i ja prebrodila teške trenutke ).
    A tebi od srca želim sve najbolje u novoj godini, puno smijeha, sreće, dobrih recepata i zdravlja ( to je ono najbitnje ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mateja, hvala ti na toplim riječima :) Također želim sve najbolje :)

      Delete
  5. Draga Majo, svaka ti čast za ovakav post i spominjanje nekih od najtežih trenutaka. Svi ih imamo i nosimo se s njima na različite načine. Želim ti da ih u 2013. bude što manje i da nadolazeću godinu provedeš sretna, vesela i zdrava!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamara, hvala ti :) Ponekad se svi mi sjetimo prošlosti i godina koje su prošle is hvatimo kako smo brzo i naglo odrasli. Također tebi i tvojim najbližima želim sve najbolje. I još više recepata i divnih fotkica :)

      Delete
  6. Predivan inspirativni post, Maja. Ti prekrasno pises i raduje me nova strategija bloga za narednu godinu. Tvoje price bih mogla uvijek citati. Bas se radujem tome.
    Uvijek kad otvorim tvoj blog, znam da me cekaju fantasticne fotografije, predivni recepti, cesto izvorni sa lokalnim namirnicama, a obozavam tvoje detalje kao sarene kasicice i slicno. Hvala za ovu godinu, ugodne praznike i sretnu i uspjesnu narednu godinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gordana, hvala ti! Mene uvijek tvoj blog inspirira i toliko razveseli, a većinom vremena imam osjećaj kao da sam Dansku već posjetila i hvala ti na tome :) Hvala tebi na svemu u ovoj godini :)

      Delete
  7. Majo, prekrasan post, i pronašla sam se u njemu. Želim ti još više uspjeha i ljubavi u 2013. i radujem se novom sadržaju na tvom blogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamara, hvala ti :) Za ljubav se nikad ne brinem, nju imam hvala Bogu,a za sve ostalo ćemo se već potrudit sami :)

      Delete
  8. hvala ti na lijepim željama
    Sretan ti i blagoslovljen Božić

    ReplyDelete
  9. Draga Majo, hvala na ovim divnim i iskrenim željama.
    Želim ti puno ljubavi, zdravlja i uživanja u 2013.
    I da znaš da se radujem i drugačijim postovima, znam da ćeš nam ti svašta interesantno doneti:)
    Srećan Božić, NG <3

    ReplyDelete
  10. Evo i sad si me rasplakala.
    Ma ne brini uvijek sam "cmoljava" prije božića.
    Imaš jako pametnu prijateljicu, još uvijek se čudim kao nam je potrebno tuđe mišljenje da sagledamo stvari iz drugog ugla i dođemo do jednostavnog zaključka koji nam je cijelo vrijem bio pred nosom
    Ugodni blagdani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petra, hvala ti na ovim riječima :)Sretni blgdani tebi i tvojoj obitelji :)

      Delete
  11. Predivno napisano, želim ti sve ono što sama za sebe želiš, te i ono
    kako si rekla da ostaviš nešto nedostižno jer čemu ćemo se onda potajno i slatko nadati! Sve ovo što ti , pa i mi svi zajedno ponekad prolazimo samo je dio ciklusa život, rasta i pada,... ovo me asociralo na jučerašnju predstavu moje djece u vrtiću , oni su mali , neke stvari rješavaju sa toliko jednostavnosti, a mi zaboravimo ponekad na to dijete i vrtimo se u krug, a odgovor kako si ti rekla ispred nosa.A recitaciju moje djece moram podijeliti!:
    "Osmijeh je topli zračak, što odmrzne ti lice, čarobni ključ za bravu samoće.
    Osmijeh je poput bijele ptice u letu što poruku ti nosi da nisi sam na svijetu.
    U čas si vedar, ni traga sjeti, otvaraš svoju krčetku zlatnu i čekaš, čekaš strpljivo da mala ptica u nju sleti. Ozaren srećom da i ti otključaj svoje lice i pusti nek se u ispunjenoj pustoši zagrle dvije ptice"

    Sve najbolje za ove blagdane
    anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anita, uvik se začudimo s koliko jednostavnosti djeca sve to rješavaju i zbog toga ih (između ostalog) obožavam :) Hvala ti šta si podijelila ovu pjesmicu, skroz me raznježila :) Tebi i tvojima želim sve najbolje u sljedećoj godini :)

      Delete
  12. Tako si sve lepo napisala i raznežila me... Mislim da se u tvojim rečima može pronaći svako...
    Tebi i tvojima želim lepe praznike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maslinka, hvala ti :) Također želim sve najljepše :)

      Delete
  13. Draga Majo,ovaj tvoj post me posebno dirnuo,zaista sam se pronašla u puno toga,dirljivo mi je i sa puno emocije bilo ovo čitati,ali jako me nadahnulo.Poželjet ću ti sve najljepše,samo divnih trenutaka kako u privatnom tako i u blogerskom životu,raduje me tvoja pozitivnost kojom odiše svaki tvoj post.Sretni ti blagdani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nelyce, hvala ti. Znam da je i gubitak bliskih osoba dio života, samo se čovjek na to još uvijek ne može naviknuti jer smo osjećajna bića koja žude za društvom. Kroz godine zapravo shvatiš da su ljubav i zdravlje najvažniji u životu. Ja hvala Bogu imam i jedno i drugo i zbog toga sam najsretnija na svijetu. To želim i tebi i tvojima :) Za sve druge male i velike stvari uvijek se možemo nadat i potrudit da nam postanu dostižne!

      Delete
  14. Majo, samo hrabro i veselo!
    Srecan Bozic!

    ReplyDelete
  15. Svako dobro neka ti/vam donesu nastupajuci blagdani ,te godina sto dolazi bude jos uspjesnija !!!!

    ReplyDelete
  16. Divan post, želim ti sve najbolje za ove blagdane :)

    ReplyDelete
  17. Hvala ti na lijepim željama, na prekrasnom postu, želim i tebi sve naj bolje što ti srce želi.

    ReplyDelete
  18. Draga Maja, prekrasan post si napisala, dirnuta sam.
    Želim ti svako dobro , lijepe, vesele i sretne blagdane !
    Želim ti da više ne bude padova, ali i kada treba da se kao i do sada uvijek digneš ! Puno osmijeha na licu, puno sreće i zadovoljstva i uživanja sa svojima najdražima.
    I puno lijepih, novih postova na blogu, našeg druženja i lijepih trenutaka !

    ReplyDelete
  19. Sve najbolje u Novoj Godini uključujući i puno lijepih priča, žele ti Ana i Mislav!

    ReplyDelete